محل تبلیغات شما

0 تا 100 مرکز تلفن ابری

امروزه با رشد کسب و کارهای کوچک خانگی و کارگاهی، همچنین نیاز به مدیریت بهتر تماس‌های درونی و بیرونی، سازمان‌ها و افراد گرایش به استفاده از مرکز تماس ابری و خدمات تلفن سانترال و VoIP پیدا کرده اند. تلفن‌های داخلی تحت شبکه و اینترنتی دارای مزایایی هستند که موجب محبوبیت این نوع از سرویس تلفنی شده است.ما با در نظر گرفتن نیازهای کاربران، اقدام به طراحی و راه اندازی سرویس

کرده که برای انواع کسب و کارهای اینترنتی، سازمان‌های کوچک و بزرگ قابل استفاده و بهره برداری است.

مزایای مرکز تلفن ابری

از مزایای

مرکز تلفن ابری می‌توان به امکان جابجایی سرویس بدون نیاز به بستر سیم مسی و یا تغییر شماره اشاره کرد. این مهم خصوصا در رابطه با دفاتر کوچک اداری، یا شرکت‌های شعبه دار و غیر متمرکز، بسیار کارآمد بوده و موجب کاهش هزینه‌های آتی شرکت خواهد شد. همچنین پنل مدیریتی به صورت کاربرپسند و با رابط کاربری ویژه طراحی شده که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به دانش اضافه، یا استخدام و بکارگیری نیروی فنی VoIP کلیه نیازهای جاری خود را بر بستر شبکه تلفنی خود برطرف سازد.

ما به شما اجازه می‌دهد به راحتی نسبت به تعریف داخلی‌های مورد نظر خود اقدام کنید، و کلیه خدمات مشابه با تلفن‌های سانترال را روی شبکه ابری داشته باشید. ویژگی افزوده این طرح بر تلفن‌های سانترال و شبکه‌های محلی، امکان برقراری تماس داخلی بین دفاتر در نقاط مختلف جغرافیایی بدون نیاز به سیم کشی و استفاده از تجهیزات خاص و فقط بر بستر اینترنت است.

هزینه راه اندازی به صرفه

هزینه راه اندازی سرویس تلفن ثابت ابری، برای کاربران در مقایسه با سرویس‌های محلی VoIP و سیپ ترانک، در حدود یک پنجم تا یک دهم خواهد بود، که این یکی از مهمترین مزایای استفاده از سرویس‌های ابری است که در دنیا با رشد صعودی مورد استقبال همگان قرار گرفته است.


telephonchi

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها